Panama Conferentiebundel 11 (1993)
Panama Cursusboek 11 – 1993
Thema: Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming
Eindredactie: Maarten Dolk en Willem Uittenbogaard
Uitgave: Freudenthal Instituut, Universiteit Utrecht
Artikelen
- Abels, M. and Wijers, M. (1993). Procenten in de basisvorming (PDF). In Panama Cursusboek 11 Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming – (pp. 49-61). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
- Boekaerts, M. (1993). Wiskunde leuk? Hoe bedenk je het? (PDF). In Panama Cursusboek 11 Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming – (pp. 63-75). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
- Bokhove, J. and De Moor, E. (1993). Bakens voor een leerlijn procenten (PDF). In Panama Cursusboek 11 Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming – (pp. 11-24). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
- De Jong, R. (1993). Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming (PDF). In Panama Cursusboek 11 Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming – (pp. 91-107). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
- Dolk, M. and Uittenbogaard, W. (1993). Procenten in de krant – valkuilen bij het gebruik (PDF). In Panama Cursusboek 11 Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming – (pp. 77-82). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.
- Moerlands, F. and Faes, W. (1993). Rekenend spelen – spelend rekenen (PDF). In Panama Cursusboek 11 Procenten – op de grens van basisschool en basisvorming – (pp. 83-89). Utrecht: SOL coproduktie met: OW & OC, RU Utrecht.